Obchodní podmínky obchod-bylinek.cz Online Obchodu se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku, v platném znění, a dalšími obecně závaznými právními předpisy.
Definice
Není-li z kontextu uvedeno jinak, mají níže uvedené pojmy následující význam: obchod-bylinek.cz, Prodávajícím nebo Dodavatelem se rozumí společnost NETGATE Technologies s.r.o., Tajovského 8, 971 01 Prievidza, IČO: 36710881, DIČ: 2022297431 Zákazník, Zákazník nebo Kupující - znamená fyzickou nebo právnickou osobu, která vstoupila do obchodního vztahu s Prodávajícím Zboží nebo Předmět - znamená všechny produkty uvedené v platném katalogu a ceníku netgate.sk obchodu.
Objednání a dodání zboží
1. Přidejte zboží do košíku
2. Vyplňte údaje potřebné pro nákup
3. Vyberte si způsob platby a dodání zboží
4. Potvrďte objednávku
Objednávky vyřizujeme co nejdříve během dne a zákazníkovi zasíláme email o potvrzení objednávky, způsobu platby, stavu zboží skladem a expedici zboží. V určitých případech můžeme požádat o telefonické potvrzení objednávky, proto je nutné při objednávce uvést Váš telefonický kontakt. V případě, že objednávku ověříme a nepodaří se nám ji zastihnout, objednávku zrušíme.
Způsob platby
Dobírka, Bankovní převod, PayPal, Internetové bankovnictví, Platební karty, OmniPay, MojePlatba, ePayments, mMoney, Fio banka, Česká spořitelna, superCASH, GoPay účet, Bitcoin
Dodací lhůty a expedice zboží
Zboží, které je skladem interně, obvykle expedujeme do 1 až 2 dnů. Zboží, které je skladem externě, expedujeme do 3-6 dnů. Budeme vás informovat o zboží, které nemáme skladem. Zboží standardně zasíláme prostřednictvím Slovenské pošty formou balíku na dobírku. Od okamžiku odeslání zboží je obvyklá dodací lhůta 1-2 pracovní dny. Záleží však na poště a někdy se může prodloužit. Pokud zboží neobdržíte do týdne od oznámení o odeslání zboží, kontaktujte nás.
Příjem zboží
Zákazník by měl při převzetí zásilky zkontrolovat její úplnost a integritu. Pokud jsou zjištěny vady zboží, musí být tato skutečnost neprodleně nahlášena. Jakékoli pozdější reklamace týkající se množství zboží nebo jeho fyzického poškození nemohou být uznány.
Ceny
Seznam zboží a prodejních cen je obsažen v katalogu. Prodávající si vyhrazuje právo aktualizovat tento katalog a ceník podle změn cen zboží u výrobce nebo distributora, u kterého prodávající zboží objednává. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen v platném ceníku. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH (20%).
Platby
Platby jsou prováděny v eurech, přičemž platba se provádí v hotovosti při převzetí dobírky nebo vkladem předem na účet prodávajícího.
Zrušení objednávky
Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, že:
1, kupující uvede neplatné údaje
2, Kupující volí jako způsob platby platbu předem na účet a ani po výzvě (e-mailem nebo telefonicky) nehradí celou částku za objednané zboží.
Kupující má právo zrušit objednávku až do okamžiku obdržení e-mailu potvrzujícího odeslání objednaného zboží. Po obdržení potvrzovacího e-mailu nelze objednávku zrušit a kupující je povinen zásilku převzít a zaplatit celou částku. V případě, že kupující nepřevezme zásilku a neuhradí celou částku za objednané zboží, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím úhradu veškerých nákladů na dopravu a balné.
Vrácení/výběr
Postup vrácení/odstoupení od smlouvy:
- Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy
- Zboží zabalte a zašlete spolu s formulářem a kopií faktury na naši adresu: NETGATE Technologies s.r.o., Tajovského 8, 971 01 Prievidza. Přidejte také číslo vašeho účtu, na který chcete peníze vrátit.
- Doporučujeme zásilku pojistit. Nezasílejte na dobírku. Platbu na dobírku nepřijímáme.
- Po převzetí zásilky Vám zašleme informační e-mail
- Peníze vám zašleme na účet do 14 dnů
Podmínky odstoupení od smlouvy
Není-li prodávající schopen plnit své závazky z kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob prodávajícího, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží sjednaného v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl takové podstatné změny, které znemožnily splnění povinností prodávajícího z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud i při vynaložení veškerého úsilí, které lze po kupujícím spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě uvedené v těchto obchodních podmínkách nebo za cenu uvedenou v objednávce, je prodávající povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a současně je povinen nabídnout kupujícímu náhradní plnění nebo možnost kupujícího odstoupit od kupní smlouvy (zrušit objednávku). V případě, že Kupující odstoupí od Kupní smlouvy z důvodů uvedených v tomto bodě těchto Reklamačních a obchodních podmínek, je Prodávající povinen vrátit Kupujícímu již zaplacenou zálohu na zboží sjednanou v Kupní smlouvě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy, a to převodem na účet určený Kupujícím.
Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ustanovením § 7 a násl. zákona č. 102/2014 Sb., o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen "zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku") do 14 dnů od převzetí zboží, nebo ode dne uzavření smlouvy o poskytování služeb nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodaného na hmotném nosiči, pokud prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle § 3 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
V této lhůtě od převzetí má kupující právo zboží rozbalit a vyzkoušet obdobným způsobem, jaký je obvyklý při nákupu v klasické "kamenné" prodejně, a to v rozsahu nezbytném pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet dnem, kdy Kupující nebo třetí osoba určená Kupujícím, s výjimkou dopravce, převezme všechny součásti objednaného zboží, nebo pokud a) zboží objednané Kupujícím v jedné objednávce je dodáno samostatně, ode dne převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, b) dodá zboží sestávající z několika částí nebo kusů, ode dne převzetí poslední části nebo posledního kusu, c) na základě smlouvy dodá zboží opakovaně ve stanoveném období, a to ode dne převzetí prvního dodaného zboží. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je koupě zboží, a to i před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Kupující je povinen odstoupit od smlouvy písemně způsobem, který nevzbuzuje pochybnosti o odstoupení od smlouvy, nebo formou zápisu na jiném trvalém nosiči nebo formou uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za dodrženou v případě, že byla výpověď o odstoupení od smlouvy odeslána. Odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího bodu těchto obchodních podmínek musí obsahovat náležitosti požadované formou odstoupení od kupní smlouvy uvedené v těchto obchodních podmínkách, a to zejména identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijaté plnění, zejména číslo účtu a/nebo poštovní adresu kupujícího. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, ruší se od počátku i vedlejší smlouva související s kupní smlouvou, od které kupující odstoupil. V souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy není možné po kupujícím požadovat žádné náklady ani jiné platby, vyjma úhrady nákladů a plateb uvedených v ustanoveních § 9 odst. 3, § 10 odst. 3 a 5 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku a ceny za službu, pokud je předmětem smlouvy poskytnutí služby a došlo k úplnému poskytnutí služby.
Kupující je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy, zaslat zboží zpět na adresu sídla provozovatele nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí. To neplatí, pokud prodávající navrhl vyzvednutí zboží osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle věty první tohoto bodu těchto Prodejních a reklamačních podmínek se považuje za dodrženou, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty.
Kupující je povinen dodat prodávajícímu zboží kompletní, včetně kompletní dokumentace, nepoškozené, nejlépe v původním obalu a nepoužité. Doporučuje se zboží pojistit. Zásilky na dobírku prodávající nepřijímá. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, vrátit kupujícímu všechny platby, které od něj přijal na základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a dalších nákladů a poplatků. Prodávající není povinen vracet Kupujícímu platby podle tohoto článku těchto Prodejních a reklamačních podmínek před dodáním zboží Prodejci nebo dokud Kupující neprokáže, že zboží bylo odesláno zpět Prodejci, pokud Prodejce nenavrhne vyzvednutí zboží osobně nebo prostřednictvím osoby pověřené Prodávajícím.
Kupující nese náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, pokud prodávající souhlasil s tím, že je ponese sám, nebo pokud nesplnil svou povinnost podle § 3 odst. 1 písm. i) zákona o ochraně spotřebitele na dálku. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku takového zacházení se zbožím, které jde nad rámec zacházení nezbytného k určení vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud prodávající nesplnil poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h) zákona o ochraně spotřebitele na dálku.
Prodávající je povinen vrátit kupujícímu kupní cenu za zboží stejným způsobem, jakým byl kupující použit při své platbě, pokud se s kupujícím nedohodne na jiném způsobu vrácení peněz, aniž by kupujícímu v tomto ohledu účtoval jakékoli další poplatky. V případě, že Kupující odstoupí od smlouvy a dodá Prodávajícímu zboží, které je použité, poškozené nebo nekompletní, zavazuje se Kupující vrátit Prodávajícímu: a) hodnotu, o kterou byla hodnota zboží snížena v souladu s § 457 občanského zákoníku, a to ve skutečné výši b) náklady vzniklé Prodávajícímu v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu, vypočtené dle ceníku pozáručního servisu zboží.
Kupující je dle tohoto článku reklamačních a obchodních podmínek povinen uhradit prodávajícímu náhradu škody ve výši rozdílu mezi kupní cenou zboží a hodnotou zboží v době odstoupení od kupní smlouvy.
V souladu s ustanovením § 7 odst. 6 zákona o ochraně spotřebitele o prodeji na dálku nemůže kupující odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je: - prodej zboží vyrobeného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele, - prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny a jehož ochranný obal byl po dodání porušen, - prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních nahrávek, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranných obalech, pokud spotřebitel tento obal rozbalil, - poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně informován o tom, že vyjádřením takového souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy. - prodej zboží, které bylo smontováno, složeno nebo použito kupujícímu takovým způsobem, že jeho uvedení do původního stavu prodávajícím není možné bez dodatečného úsilí a zvýšených nákladů, např. skládaný nebo smontovaný nábytek apod.
Ustanovení článku 10 těchto Obchodních a reklamačních podmínek se výslovně nevztahují na subjekty, které nesplňují definici spotřebitele uvedenou v článku 2 písm. a) Zákon.
Tvrzení
Reklamační řád se netgate.sk řídí příslušnými právními předpisy platnými ve Slovenské republice a v Evropské unii. Standardní reklamace nekvalitního nebo poškozeného zboží Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u netgate.sk, uhrazené a pouze v záruční době, která je u všech produktů 2 roky. Reklamace je vyřízena v souladu s platným obchodním zákoníkem. netgate.sk je povinna vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího zahájení.
Reklamační řád:
1, Kontaktujte nás e-mailem pomocí kontaktního formuláře.
2, zboží zašlete na adresu odesílatele vašeho balíku - NE NA DOBÍRKU.
3, Přibalte fakturu/dodací list a stručný popis problému se zbožím.
4, potvrdíme vám doručení reklamovaného zboží e-mailem. Pokud se tak nestane do dvou týdnů od data odeslání, kontaktujte nás, protože při přepravě mohlo dojít ke ztrátě. O průběhu reklamace Vás budeme informovat.
Reklamace dopravce zboží
Ve vzácných případech dochází k poškození zboží v důsledku špatného zacházení ze strany doručovatele. Pokud se doručovatel pokusí doručit poškozené nebo nekompletní zboží nebo obal, může zákazník takové zboží odmítnout převzít nebo jej může převzít, ale také doporučujeme zásilku před doručující osobou otevřít, pečlivě ji prohlédnout a sepsat škodní protokol. Takový záznam je server povinen podepsat. Pokud máte podezření, že zboží bylo poškozeno vinou dopravce, neprodleně nás kontaktujte.
Záruční doba
Na veškeré prodávané zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců.
Závěrečná ustanovení
Právní vztahy a podmínky výslovně neupravené v těchto Podmínkách, jakož i případné spory vzniklé z neplnění těchto Podmínek, se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku. Prodávající ani Zákazník nenesou odpovědnost za jakékoli prodlení při plnění svých závazků podle těchto Podmínek, pokud bylo takové zpoždění způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost, a taková strana má nárok na přiměřené prodloužení lhůty pro splnění svých závazků.
Dozorový
úřad
Dozorový úřad: Slovenská obchodní inspekce (SOI) Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 Odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele tel. č.: 02/ 58272 172-3 fax: 02/ 58272 170
Alternativní způsob řešení spotřebitelských sporů
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní údaje se používají pouze pro odeslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.
Podle čl. 13 odst. 2 písm. e) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 uvádí, že osobní údaje zákazníka jsou nezbytné k tomu, abychom s ním mohli uzavřít smlouvu, a pokud nám osobní údaje (jméno, příjmení, doručovací adresa apod.) neposkytne
Tyto Smluvní podmínky jsou účinné od 16. května 2025. Naposledy aktualizováno 16. května 2025.